08 December 2011

luahan pelajar berketiak basah

tengah hari yang sunyi dekat rumah.
ya sunyi.

dengar bunyi jam berdetik tik..tok..tik..tok..
dengar bunyi peti sejuk berdesing tzzzztzzz...tzzzz
paling menyampah bunyi bingit dalam otak !@#$%^&*(*#%&*(&$#
dan hati yang (subhanallah) boleh berbisik dan kedengaran sendiri tanpa bersuara.
benda ni semua boleh buat hari aku happy dan enjoy,
tapi bila resdung atau apasaja moderfuker namanya buat hidung aku selesema.
kepala sakit,
mata beair,
anak tekak melekat dekat lelangit mulut..
dan paling babi sekali bila bersin tak jadi,
hari itu menjadi hari paling celaka dalam hari hari hari hari!

rumah berserabut,
rambut masai,
perut boyot,
mata stim selesema,
dan pandangan mata yang makin kabur.
serius semakin kaburrr...
aku bukan suka sangat pakai cermin mata.
sebab nampak tak hensem.

aku sedang melakukan tanggungjawab aku yang membencikan dan takkan dapat dielak.
ya dan itu part yang paling sial dalam hidup aku.
aku jerit dalam hati je.
bila memberontak aku berdosa.
so apa nak buat??
benda alah ni bikin hidup gile.
gile
gile
gile
gile
gile
gile
gilebabi
bile
gile...

No comments:

Post a Comment